Маркетинговите усилия на Microsoft за Windows Phone 8 са наистина впечатляващи, особено от финансова гледна точка. И как иначе, имайки предвид, че неуспехът на платформата би означава край за мобилните амбиции на момчетата от Редмънд.
Новата рекламна кампания на Windows Phone 8, включваща смартфони като Nokia Lumia 920 и HTC Windows Phone 8X, разчита на високи хонорари за популярни американски и британски звезди. Рекламната история показва, че на този ход обикновено се разчита в крайни моменти, тъй като той е рискован и изключително скъп.
"The Sun" споделя, че предстоящите спотове на Microsoft включва Jay-Z, Гуен Стефани и Джеймс Кордън.
Първите два клипа вече се въртят в американските медии , макар според някои технологични и рекламни анализатори те да са по-скоро слаби. Вижте ги долу и споделете мнението си в коментарите.