
Teleperformance SE, най-големият оператор на колцентрове на планетата, е измислил начин да прикрие факта, че работи в Индия, за клиентите, които се обаждат за поддръжка на най-новите си устройства iPhone или Galaxy.
В нов доклад на Bloomberg Teleperformance споделя, че е инвестирала 13 млн. долара в Sanas, стартъп за изкуствен интелект. Sanas е създала технология, която се фокусира върху „намаляване на дискриминацията, основана на акцента“. Както казва Teleperformance, технологията може да „неутрализира“ акцентите.
„Когато на линията има индийски служител, понякога е трудно да се чуе и разбере“, казва в интервю за Bloomberg Томас Макенброк, заместник изпълнителен директор на Teleperformance. Макенброк пояснява, че технологията с изкуствен интелект може да „неутрализира акцента на индийския говорител с нулево закъснение“.
Технологията на Sanas за премахване на акценти в момента работи с индийски и филипински акценти. Компанията твърди, че работи по внедряването ѝ за други акценти, като например тези в Латинска Америка.
Стартъпът за изкуствен интелект предлага и функция за премахване на фоновия шум, за да се прикрие допълнително всякакъв вид околен шум, излъчван от местоположението на служителите на колцентъра, който може да издаде къде се намират те.
Teleperformance използва инструменти с ИИ и за по-общи задачи, като например транскрибиране на обаждания и инструктиране на нови служители. Компанията обяви, че ще инвестира още 104 млн. долара в ИИ по време на разговор с инвеститорите.
Снимка: Unspash
Виж още: Портативната конзола на AYANEO с Windows завърши безславно пътя си преди да го е започнала