След почти 280 години като печатна медия, най-старият съществуващ и до днес вестник спира да излиза на печатен носител и се ориентира към изцяло дигитална версия.
Lloyd's List (Лойдс Регистър) е основан през 1734 година като бюлетин, който се поставял на стената в лондонско кафе. Последният печатан брой ще излезе през декември тази година. Вестникът е считан за основен източник на новини и анализи за световната търговия на стоки.
Като основна причина се посочва ниският интерес към хартиеното издание. Според проучване, направено сред читателите на вестника, само 2% разчитат изцяло на печатната версия на Lloyd's List. „Основната част от нашите читатели предпочитат дигиталната версия на вестника“, коментира редакторът Richard Meade. „Дигиталната среда ни предлага повече възможности, чрез които да обновяваме новините в реално време, да предлагаме задълбочени анализи и информация за всеки един аспект от световната търговия на стоки. Ще можем да доставяме и новини според личните предпочитанията на отделен клиент.“
Решението идва в труден момент за вестника, който изпитва парични затруднения. Lloyd's List не е първата печатна медия, която предприема подобна стъпка. През март 2009 г. The Seattle Post-Intellifencer спира хартиеното си издание, а следващата година по подобен път преминава и Christian Science Monitor. Списания като Newsweek и US News & World Report също съществуват само като онлайн версии.