Когато през 2013г. Google стартира Android 4.4, именувано с KitKat (в партньорство с Nestlé), вместо дълго спряганото име Key Lime Pie, всички бяхме много изненадани. Сега двете компании отново си партнират в преопаковката на стандартното KitKat десертче.

Става дума за серия от 600 000 десертчета във Великобритания, наречени "YouTube Break". Според прессъобщението ребрандирането е в чест на 10-годишнината на YouTube и 80-годишнината на KitKat десерта във Великобритания. Това очевидно е първият голям редизайн на опаковката на KitKat за тези осем десетилетия. Официалният хаштаг на кампанията е #mybreak.

Отделно Google позволява да кажете "YouTube my break" на телефона си, което автоматично ще ви отведе до четирите най-налагащи се видеоклипа за деня, предшествани от задължителната реклама на KitKat.

Оказва се, че специална промоция на опаковката е ограничена само до Великобритания, въпреки че хората, които желаят да гледат KitKat рекламите и четирите най-добри видеоклипове в YouTube трябва да бъдат в състояние да направят това, от всяка точка на света. Говорейки за KitKat реклами, можете да гледате официалното видео на тази промоция по-долу.

 

 

Прочетете още: Spotify планира стрийминг на видео

Тагове: