Откакто пусна първия си мобилен телефон през 2008 г., Oppo бавно, но сигурно се движи към върха на смартфон бизнеса. След като отчете увеличение с 25.5 на годишна база последното тримесечие, Oppo вече държи впечатляващите 10 процента пазарен дял от пазара на смартфони, което е достатъчно, за да заеме четвърто място в световен мащаб.
Увеличението в продажбите се дължи на успеха на Oppo Find X3 Pro, който е най-новият флагман на компанията. Устройството се отличава с красив дисплей и извито стъкло, но скритият коз в ръкава на Oppo безспорно е двойната основна камера, която предоставя възможност за професионална фотография в джоба.
В резултат на радушния прием дебютните продажби на Find X3 са големият скок с 227 процента в глобален мащаб. Това е и най-търсеният телефон в Испания, Сингапур и Нова Зеландия.
Освен това Oppo проведе поредица от успешни кампании за реклама на флагмана с National Geographic, композиторът Ханс Цимер и на Седмицата на модата в Мадрид.
В момента Oppo предлага продуктите си на над 40 пазара по цял свят и освен с крайни потребители компанията работи за изграждането на първата комерсиална високоскоростна самостоятелна 5G мрежа в Европа.
Снимка: Android Authority
Виж още: 5G и LTE връзката на iPhone 12 понякога изчезва мистериозно