37.4 милиарда долара приходи докладва Apple за второто тримесечие на 2014 г., с 1.28 долара печалба на дял. Някъде между предвижданията на компанията и на анализаторите от Уол Стрийт, тези числа са доста добри, на пръв поглед.
iPhone-ите са почти 50% от приходите на компанията, с 35.2 милиона продадени броя и 19.75 милиона долара печалба. Покачването с близо 5 милиона броя спрямо същата четвърт на 2013 г. се дължи основно на разширяващия се пазар в Бразилия, Русия, Индия и Китай.
Разочарованието в отчета за втора поредна четвърт е iPad. С 13.27 милиона продадени таблета, продажбите спадат с 2 милиона от миналогодишните 14 500 000. Тим Кук е спокоен, коментира, че ситуациятае „посрещнала очакванията им“. Изпълнителният директор отдава спадът при iPad на намаляване на наличните количества, не на преход на потребители към други марки.
Разходите на компанията са нараснали най-много, с 36%, в областта на проучвания и разработка, в синхрон с обещанията за много нови устройства в гамата им с продукти, които би трябвало да видим тази есен.