LG се похвали, че през първите три месеца на годината нейната дейност е донесла рекордна печалба, която е най-високата от второто тримесечие на 2009 г. насам. За периода са отчетени приходи от 15.12 трилиона вона (14.1 милиарда долара) и печалба от 1.11 трилиона вона (1.03 милиарда долара).

Най-голям принос за резултатите има Home Entertainment дивизията и в частност високите продажби на телевизорите от Super UHD LED 4K серията и новите моделите с OLED дисплеи в най-скъпия ценови клас.

Резултатите показват, че Samsung, който е логичният голям съперник на LG, изостава в ключовия сегмент на скъпите телевизори, въпреки че също акцентира върху тях. И двете компании очакват продажбите на телевизори да останат силни и през второто тримесечие, включително и заради старта на Световното първенство по футбол през юни. На него се гледа като на най-голямото спортно събитие в света и по традиция то е един от големите фактори за покупката на нов телевизор.

Другият двигател за добрите резултати е подразделението за домакински уреди и климатизация.

LG обяви още, че придобива австрийския производител на светлини устройства на автомобилите ZKW, което ще бъде най-голямата подобна сделка на компанията до момента. Тя планира да купи 70 процента от холдинга ZKW, който доставя продукти на Mercedes-Benz и BMW. LG разчита на бизнеса си с автомобилни части, за да стъпи по-здраво на този пазар.

Тагове: