Samsung Electronics са инсталирали около 440 широкоформатни (LFD екрани) на IFA 2013. „IFA 2013 ще бъде фестивал на LFD екраните“, коментира Джонг-хан Ким, старши вицепрезидент на Enterprise Business Team на Visual Display Business в Samsung Electronics. „Като водеща компания, която за пета поредна година е начело на световния пазар за LFD екрани, Samsung Electronics се стреми да осигурява на клиентите си най-качественото визуално изживяване.“

 

С тази най-голяма в своята история инсталация Samsung предостави на посетителите на изложението динамична информация чрез повече визуална комуникация. LFD екраните са поставени от двете страни на Discovery Avenue в центъра на залата.

 

Samsung инсталират и видеостени, използвайки 341 броя 55-инчови LFD екрани. По този начин посетителите могат да видят изложените продукти в по-голям размер и с по-добър фокус и качество на картината на видеостените. Освен това LFD екраните на видеостените са с тънки рамки, което минимизира разстоянието между отделните дисплеи.

 

В допълнение на това 22 броя 75-инчови LFD екрани са поставени вертикално на входа на всяка зона на изложението. Те са един вид digital signage, или навигационни точки за посетителите, като предоставят информация за най-важните продукти във всяка зона. LFD екраните предоставят на посетителите и по-интензивно визуално изживяване, удвоявайки цялостния визуален ефект на залата на изложението и свързвайки посетителите с видеостените, поставени от двете страни на Discovery Avenue.

 

Визуалните ефекти се управляват от MagicInfo Solution, специалния софтуер на Samsung за управление на съдържанието, който позволява съдържание, показвано на един LFD екран, бързо да се трансформира и показва на останалите екрани. Резултатът е голям екран, който работи като едно цяло, но е съставен от отделни LFD дисплеи.

 

Инсталацията на IFA 2013 е най-голямата инсталация от LFD екрани, която Samsung представя на изложение. През 2010 около 200 LFD екрана бяха инсталирани на Shanghai Expo в Шанхай, Китай.

Тагове: