Растежът на Slack продължава да бъде изключително висок с до 3,5-кратно увеличение само за една година, отнасящо се както за безплатната версия, така и за платената. Все още много хора не са чували за софтуера за фирмена комуникация, но с тази инерция те вероятно скоро ще научат. И докато конкурентите биха могли да клонират основните функции на Slack, те не могат да клонират цялата общност.
Ето как Slack се развива и разраства през последните три години:
- Август 2013 г. - стартиране
- 1 февруари 2014 г. - 16 000 дневни активни потребители (ДАП)
- 12 август 2014 г. - 140 000 ДАП, 40 000 платени
- 31 октомври 2014 г. - 268 000 ДАП, 73000 платени
- 12 февруари 2015 г. - 500 000 ДАП, 135 000 платени
- 16 април 2015 г. - 750 000 ДАП, 200 000 платени
- 24 юни 2015 г. - 1,1 милиона ДАП, 300 000 платени
- 29 октомври 2015 г. - 1,7 млн. ДАП, 470 000 платени
- 15 декември 2015 г. - 2 милн. ДАП, 570 000 платени
- 12 февруари 2016 г. - 2.3 млн. ДАП, 675 000 платени
- 1 април 2016 г. - 2,7 млн. ДАП, 800 000 платени
Тези потребители не се появяват в Slack само за да видят уведомленията. Те живеят в Slack!Средностатистическият потребител прекарва по 10 часа на седмицата в Slack.
Slack обяви, че е получила ново финансиране в размер на 200 милиона щатски долара при оценка от 3.8 милиарда. Общата сума на финансиранията на Slack възлиза на 540 милиона щатски долара, което е достатъчно за финансиране на придобивания, разработване на нови продукти и IPO.
Прочетете и това: Amazon и Microsoft се интересува от колаборация с Here Maps