Към днешна дата услугата за размяна на изчезващи след определен период текстови съобщения и изображения Snapchat се оценява на 10 милиарда щатски долара, съобщава Уол Стрийт Джърнъл. 

През юни миналата година създателят на услугата Еван Шпигел отказа да продаде ултра популярното приложение на гигантите Google и Facebook, които към онзи момент са предлагали по 4 и 3 милиарда долара. Тогава Snapchat беше оценявана на 800 милиона долара, но днес нещата стоят различно и изглежда Шпигел е взел добро решение. 

Твърди се, че оценката от 10 милиарда долара е постигната след 20-милионната инвестиция на венчър фирмата Kleiner Perkins Caufield & Byers. Смята се също така, че друг стратегически инвеститор е вложил неясна сума, която е повишила оценката на Snapchat. 

Оценката на нашия бизнес и капитали са най-невълнуващите аспекти на Snapchat. Нямаме друг коментар към този момент, каза говорител на Snapchat. 

Прочетете: WSJ: Snapchat разширява услугата си

Смята се, че Шпигел не е искал да продаде чадото си миналата година, защото има достатъчно собствени средства и основната му цел не е финансовата изгода. Но каква е всъщност неговата цел със Snapchat, която и до ден днешен няма бизнес стратегия, нито реални приходи - това е въпрос, който към този момент няма отговор

Тагове: