Snapchat, мобилното приложение за размяна на съобщения и снимки, изчезващи за секунди, може да разшири дейността си чрез добавяне на видео, новинарски материали и реклами, твърди Уол Стрийт Джърнъл.
Калифорнийската компания в момента води разговори с рекламодатели и медийно компании относно услуга, носеща името Snapchat Discovery, добавя WSJ, цитирайки собствени източници.
Snapchat Discovery се очаква през ноември. Новата услуга ще показва съдържание и реклами на Snapchat потребителите, като WSJ твърди, че към този момент "дузина" медийни компании са проявили интерес в предоставянето на съдържание за Discovery.
Snapchat Discovery ще позволи на потребителите да четат публикации и гледат видео клипове чрез задържане на пръста на екрана, както в момента правят със снимките и съобщенията в хитовата апликация.
Агенция Ройтерс съобщава, че компанията е отказала коментар относно информацията, публикувана от Уол Стрийт Джърнъл.
На снимката: Еван Шпигел/създател на Snapchat/TechCrunch
Вижте: И Microsoft обяснява идеята си на възрастните