За да изглежда добре в очите на рекламодателите, Snapchat се хвали със способността си да „хипнотизира“ своите потребители, за да консумират съдържание в приложението. Според доклад на Business Insider, позовавайки се на източник, запознат с въпроса, Snapchat потребителите прекарват в приложението 25 - 30 минути на ден.

Това е много добро постижение, като се има предвид младата аудитория на Snapchat. Компанията прогнозира, че ще достигне 41 процента от всички американци на възраст между 18 и 34 години.

С обявените цифри Snapchat изцяло се сравнява с TV индустрията, която все още води по цена на рекламните договори. Snapchat не прави много, за да подобри рекламите в приложението, но се опитва да постигне по-добра монетизация в рамките на своята платформа Snapchat Discover.

Според проучване, проведено от Variety сред 1117 души на възраст между 13 и 24 години, само 23 процента са заявили, че преглеждат Discover или Live Stories всеки ден. А само 10 на сто от анкетираните са заявили, че Discover е техният любим раздел в приложението.

Snapchat се ползва от вниманието на младите хора, но как да се рекламира около това внимание е следващото голямо препятствие пред приложението.

 

Прочетете и това: Snapchat придобива създателите на иновативното приложение Bitmoji срещу 100 млн. долара