SoundCloud обяви днес, че пуска нова програма, наречена On SoundCloud, която ще позволи на създателите на съдържание да печелят пари от аудио файловете, които качват. Засега услугата се предлага само в САЩ, но се очаква скоро да се разшири и в други страни. Компанията пуска и нов абонаментен план, който се казва Premier. С него потребителите получават още по-висок лимит на качените файлове, както и подобрените инструменти от Pro версията.

Парите ще идват от реклами, които за първи път ще са част от платформата. Първоначално рекламите ще вървят само с лицензирано съдържание, както от независими артисти, така и от лейбъли като Sony и BMG. Първите рекламодатели ще включват Comedy Central, Red Bull и Jaguar, пише MobileNews. 

Очаква се SoundCloud да представи абонамент, който да изключва рекламите за обикновените потребители. Засега компанията обещава рекламите да се чуват "от време на време". 

Вижте: Twitter в преговори за закупуването на SoundCloud, Pandora и Spotify

Тагове: