PwC публикува ежегодното си проучване на глобалните тенденции в забавленията и медиите в САЩ. Прогнозите са, че приходите на видео стрийминг платформите ще се увеличат с 10 млрд. до 17.03 млрд. долара през следващия наблюдаван период - до 2018 г. За сметка на това се забелязва спад в продажбите на физически медии – между 2009 г. и 2013 г. печалбите от DVD и Blu-ray са спаднали с 3 млрд. Очаква се тази тенденция да продължи и браншът да загуби още 4 млрд. приходи.
Киноиндустрията не е наранена от прехода на физически към виртуален носител – продажбите на билети растат ежегодно, макар и доста по-бавно от развитието на стрийминга. Напрежението, което Netflix и други силни онлайн видео услуги е най-вероятно да окажат на кината, е във времето, което отнема на заглавие да стигне от големия екран до дома на потребителите. В момента има разстояние от около година между официалната премиера на холивудски блокбъстър и тази в Netflix.
Въпреки проблемите с ограничаването на скоростта на достъп от Verizon, явно Netflix продължава стремглавия си растеж. За съжаление все още достъпността на платформата е ограничена до 8 държави. Бихте ли се абонирали за стрийминг услугата, когато стигне до България?