През 2015 година Twitter възнамерява да увеличи броя на рекламите, които се появяват в потребителските потоци с новини, съобщава Ню Йорк Таймс. Вчера, по време на речта си на конференция за технологични инвеститори в Сан Франциско, главният изпълнителен директор на Twitter Дик Костоло адресира плановете за разширяване на приходите на компанията.
Тези планове включват подобряване на основния бизнес модел на поставяне на реклами в Twitter потоците с новини. Костоло заяви, че компанията е обсъждала увеличаване на рекламното съдържание с около 5 процента. Това означава, че на всеки 20 туита ще виждаме реклама.
За отбелязване е, че Facebook също имат за цел да повишат показването на реклами в социалната мрежа с 5 процента. По-рано този месец ви съобщихме, че Twitter и Google са подписали сделка, според която в резултатите от търсенето в Google ще се показват туитове. А през миналия месец компанията представи своята видео услуга, за да се конкурира с Facebook.
"Създателите на съдържание искат да отидат в екосистема, която доставя страхотно преживяване за потребителите, за да могат после да правят пари от това", казва Костоло.
Миналата седмица от Twitter публикуваха своя доклад за доходите от четвъртото тримесечие. Докато тримесечните приходи на компанията са нараснали с 97 процента на годишна база, потребителският растеж е в застой и се е увеличил с по-малко от 2 процента за последната четвърт. От Twitter ще трябва поработят здраво, за да повишат популярността и да увеличат броя потребители, ако искат повече хора да видят увеличения брой реклами.