През изминаващата година Twitter променени доста неща в своя уебсайт, който все повече заприличва на конкурентната социална мрежа Facebook. Днес виждаме още една прилика, която се сдоби уеб версията и тя се изразява в надписа в полето за въвеждане на нов туит.

Лентата на състоянието е преместена от левия край на екрана в центъра на страницата. Да тя изглежда точно като тази на Facebook. Единствената разлика е в надписите като при Twitter той е „What’s Happening?”, докато при Facebook е „What’s on your mind?”.

"Фейсбукификацията" на Twitter получи голям тласък тази година, с новото позициониране на снимките, които изглеждат почти точно като във вашия Facebook профил, филтрирането на новините и маркирането на вашите приятели.

Разбира се, Twitter иска да привлече повече потребители, и разбира се, един от начините е чрез обновяване на дизайна. Но дали традиционните Twitter потребители са доволни от това? По-скоро не. Не, защото Twitter никога не е била социална мрежа от рода на Facebook, а по-скоро нещо много по конкретно със своите 140 символа. Качеството на туитовете е много по-високо, защото човек трябва да каже най-важното само в 140 символа, а това кара хората да пишат по-точно и ясно.

 

с

с

 

Харесва ли ви начина, по който се променя Twitter?

 

Прочетете още: С Digits Twitter заменя паролите с телефонни номера