Ако не си спомняте Snapcash, не се притеснявайте - на 30 август Snap ще прекрати услугата си за прехвърляне на пари от тип peer-to-peer, която стартира на висотата на популярността на приложението за съобщения.

Snapcash бе обявена през 2014 г., когато Instagram все още не бе отмъкнал потребителите на Snap и VenMo все още бе едно от малкото приложения, които можете да използвате, за да изпращате пари на приятели. Днес Snapchat се бори да разшири потребителската си база срещу Instagram, а компании като Google, Facebook, Apple и Zelle започнаха да предлагат свои собствени услуги за прехвърляне на пари до близки и приятели. В изявление до Tech Сrunch, Snap потвърждава спирането на Snapcash.

"Snapcash беше първият ни продукт, създаден в партньорство с друга компания - Square. Благодарни сме на всички потребители, които са използвали Snapcash през последните четири години, и за партньорството на Square."

Въпреки че Snap не уточни защо спира Snapcash, вероятно услугата никога не се е развила достатъчно добре, тъй като Venmo продължава да расте, докато Google и Apple започнаха да добавят подобна функция към съответната мобилна операционна система. Докладът на Tech Сrunch също така отбелязва, че Snapcash изглежда е свързан с някакво еротично съдържание онлайн, като някои потребители на Twitter рекламират сексуално заредени снимки в замяна на плащанията по Snapcash. Освен това опитът на Snap в областта на защитата на данни не е бил привлекателен за потребителите, които да се доверят с лична информация.

Компанията е заета да се опитва да увеличи приходите и ръста на потребителите, като добави редизайн, който прави приложението по-удобно за уеб, и пусна второ поколение Spectacles, които заснемат видеоклипове, съвместими за гледане извън Snapchat. Надеждата за Snap е тази функционалност да се разрасне отвъд основното мобилно приложение. Ще видим колко добре се оправдават тези усилия, когато компанията обяви следващия си финансов отчет на 7 август.

Тагове: