Yahoo ще разкрият своето ново лого на 04.09, а през оставащите дни ще можем да видим различни негови вариации. От компанията заявиха, че то ще бъде по-модерно и ще отразява „новия опит“ на компанията и нейния „забавен, оживен и приветлив“ характер.
Сегашното лого, което е символ на Yahoo през последните 18 години, въплъщава легендарно и чудато минало. Новото, от своя страна, ще е символ на едно ново и светло бъдеще, към което се отправят Yahoo и Мариса Мейър.
Изпълнителният директор на Yahoo е известна със своя стил в професионалния и личния си живот. Миналата година тя бе включена в класацията на Vanity Fair за най-стилно облечени личности. Мариса Мейър отделя голямо внимание върху визуалните възприятия, чрез които да възроди аурата на Yahoo. Тя полага големи усилия в обновяването на страницата и, най-вече, мобилните апликации. Това работи, тъй като компанията отчита засилена посещаемост, което е голямо постижение, тъй като през последните няколко години се наблюдаваше отлив от сайта.
Yahoo придобиха 21 компании откакто Мариса Мейър встъпи в длъжност. Логото е една хубава стъпка. Остава да бъдат въведени нови и вдъхновяващи функции, които да привличат още повече вниманието.