Нов маркетингов анализ показва кои са най-печелившите приложения за 2020 г. Списъкът се оглавява от YouTube Premium, като тази версия на приложението позволява на абонатите да гледат клипове без реклами, да ги свалят за офлайн гледане и да имат достъп до YouTube Music Premium. Без изненада в топ 10 има още четири видеострийминг платформи - Hulu, HBO Max, Disney+ и ESPN.
Според анализа на Sensor Tower интересът към абонаментните услуги се е повишил доста през миналата година. През 2020 г. потребителите са похарчили 13 милиарда долара за абонаментните приложения в топ 100, което е скок с 34 процента. Дори преди пандемията хората са харчили повече за най-популярните приложения с абонамент, но от нейното начало ръстът е още по-голям. Компанията прогнозира, че през 2021 г. все повече приложения ще прибягнат до абонаментен модел.
Традиционно потребителите в App Store харчат повече, отколкото потребителите в Google Play Store и това важи за приложенията с абонамент. В глобален план стоте най-популярни приложения с абонамент в App Store са генерирали 10.3 милиарда долара през 2020 г., докато за топ 100 на същите приложения в PlayStore числото е 2.7 милиарда долара.
Снимка: 9to5mac
Виж още: Екраните на Galaxy Z Fold 3 стават по-малки, а гъвкавите устройства на Xiaomi – повече