За пръв път от Q2 2017 Samsung е продал повече телефони от Apple на американския пазар за едно тримесечие. За периода юли-септември корейската компания има 33.7 процента дял, което е увеличение с 6.7 процента спрямо същия период миналата година.

Продажбите на Samsung са стимулирани от високо търсене на моделите от среден клас, както и на флагмани като серията Galaxy Note 20 и гъвкавия Galaxy Z Fold 2.

На свой ред Apple остава на второ място с пазарен дял от 30.2 процента. Анализаторите от Strategy Analytics посочват, че заради отложената премиера на серията iPhone 12 този път компанията не е имала традиционния скок в продажбите, който идва в резултат на премиерата на iPhone през септември.

На трето място в САЩ остава LG с 14.7 процента.

Глобалните данни на маркетинговата компания показват, че Samsung продължава да бъде водещ доставчик на смартфони по света, продавайки 21.9 процента от всички бройки за Q3. На второ и трето място са съответно Huawei и Xiaomi с 14.1 и 11.9 процента. На Apple се падат 11.8 процента от всички телефони, продадени през третото тримесечие на годината, но с появата на серията iPhone 12 конкуренцията през четвъртото ще се увеличи значително.

Снимка: shutterstock

Виж още: Huawei навлиза в премиум аудио сегмента в България

 

Тагове: