Zoom обяви, че видеоразговорите вече могат да поддържат до един милион едновременни участници. Това се случва, след като различни политически групи използваха платформата за видеоконференции, за да съберат пари за предизборната кампания на вицепрезидента Камала Харис, често чрез провеждане на разговори със стотици хиляди души.
Компанията вече предлага различни нива, за да се приспособи към големи събития. Клиентите могат да избират от уебинари, които се отличават с максимален капацитет от 10 хил. души, 50 хил. души, 100 хил. души, 250 хил. души, 500 хил. души и, разбира се, 1 млн. участници. Това са пакети за уебинари за еднократна употреба, които се предлагат с подкрепата на екипа за услуги за събития на Zoom, за да се гарантира „професионално и ангажиращо преживяване“ за всички.
„Сега организаторите на събития разполагат с гъвкавостта и силата да организират истински интерактивни изживявания в безпрецедентен мащаб и с възможността да закупуват големи уебинари за еднократна употреба“, казва Смита Хашим, главен продуктов директор в Zoom.
Въпреки че напоследък се използва за набиране на средства за политически цели, Zoom предвижда бъдеще, в което тези мащабни виртуални събития ще бъдат широко разпространени в предприятията, развлекателния и публичния сектор. Компанията твърди, че например известни личности и артисти могат да използват тези възможности за уебинари, за да организират срещи с фенове и други видове виртуални събития.
Тези събития обаче не са евтини. Записването на еднократен уебинар за един милион души ще ви струва около 100 000 долара. Това всъщност е добра сделка, тъй като уебинар за 10 000 души струва 9000 долара, което е почти по един долар на човек.
Преди тази промяна Zoom предлагаше официална поддръжка само за до 100 000 участници. Въпреки това докладът на Bloomberg показва, че компанията наскоро е променила курса си, за да може да приеме гореспоменатите събития за набиране на средства.
Всичко започна през юли, когато организация, наречена Win with Black Women, проведе Zoom разговор с повече от 40 000 участници, в който събра 1.5 милиона долара за кампанията на Харис. След това се появиха White Dudes for Harris със 190 000 участници и White Women for Harris със 164 000 участници.
Това може да бъде нов доходоносен източник на приходи за Zoom. В края на краищата не беше толкова отдавна, когато акциите ѝ се продаваха за 560 долара, преди да спаднат до около 60 долара на акция. Този бърз спад беше очакван, тъй като светът се отказа от виртуалните срещи и отново започна да излиза навън след пандемията.
Снимка: Unsplash
Виж още: Разплащанията и спестяването стават още по-лесни с новите функции на картата neon на tbi bank