Snap, компанията - собственик на мобилното приложение Snapchat, получи повишение на акциите с цели 44% през първия ден на своя дебют на Нюйоркската фондова борса. Към момента оценката на компанията възлиза вече на 30 милиарда щатски долара. Това е огромен вот на доверие към потенциала на Snap и Snapchat и със сигурност показва, че инвеститорите са готови да рискуват с тях. Освен надграждането на Snapchat към момента Snap работи и собствен рекламен и медиен бизнес.

Питър Гарнри, ръководител „Стратегии при ценните книжа“ в Saxo Bank, коментира, че „ако се вгледате в метричната оценка „стойност на компанията към продажбите“, тя възлиза на около 12.9 пъти на 24-месечна база напред. Ако сравните това с Facebook, по същия показател Facebook имаше съотношение от 9.1 пъти през май 2012 г. Това показва, че Snap има много високи очаквания за бъдещето“.

При изпълнението на тези очаквания обаче има риск. Към момента Snap все още е далеч от това да излезе на печалба, още повече, че през миналата година представи публично нетна загуба, превишаваща приходите. Инвеститорите все още не са получили ясно начертан план за това, как загубите ще се превърнат в печалби, и ще се наложи да се доверят на компанията за развитието й малко на сляпо. Въпреки всичко пазарът очаква Snapchat да повиши своята база от потребители с около 50% на годишна база през следващите три-четири години. И това би било доста стръмен възход, в случай че се реализира.