Марк Закърбърг и компания са все по-притеснени от отдръпването на младите потребители от Facebook.
Както писахме в подробния си анализ на ситуацията, тийнейджърите и 20+ годишните все по-често избират IM платформите пред пълнофункционалните социални мрежи, тъй като те са по-директни и бързи (и защото родителите им не са там). The Wall Street Journal споделя, че Facebook е направила предложение за над 3 милиарда долара в кеш на Snapchat, но главният изпълнителен директор и създател на платформата, Евън Шпигел, е отказал.
Snapchat е проста IM платформа, която позволява на съобщенията да се "самоунищожават" след предварително уточнен период от време, което я прави особено подходяща за интимни чатове и изпращане на лични снимки. Според данните на WSJ Шпигел ще обмисля предложение за продажба едва в началото на 2014 г., но се надява Snapchat да стане още по-скъпа, преди да се раздели с творението. Припомняне, че клонинга на Snapchat, Facebook Poke, се провали само месец след анонса си.
Вярвате ли, че Snachat струва колкото три Instagram-а?