Признаваме си, че партньорството между Microsoft и Gucci определено ни изненада, но от друга страна ни се струва, че идеята е сравнително добра. Много от най-известните продукти получават по-премиум вид по един или друг начин, но Xbox не беше сред най-ярките примери.

ГЛАСУВАЙ за фаворитите ти в отделните категории на ECA 2021 до 30 ноември и СПЕЧЕЛИ феноменален OLED телевизор от Philips. А с него качественото забавление е гарантирано!

Но може би поради факта, че през 2021 г. конзолата празнува 20 години от създаването си, а Gucci отбелязват цял един век в модния бизнес, то е добра идея един общ съвместен продукт да отбележи тези паметни събития.

Специално гравираният от Gucci Xbox X води до “игра” с инициалите GG - едновременно препраща към иконичния Гучо Гучи и фразата Good Game (добра игра).

Контролерите също следват дизайна на конзолата, а всичко идва в специален емблематичен куфар и абонамент Xbox's Game Pass Unlimited. Ако питате модните фенове, дори само въпросният куфар си заслужава, но крайната цена на този “комплект” е 10 000 щатски долара. На официалния сайт на модния бранд ще бъдат пуснати само 100 бройки на 17 ноември, съответно няма много време за губене.

Снимки: Gucci/Microsoft

Виж още: Microsoft и Adidas представиха и втория чифт тематични конзолни кецове

Тагове: