През юли стриймингът отбеляза още един забележителен месец, като достигна няколко нови етапа в последното издание на доклада The Gauge на Nielsen. Голямото заглавие е, че стриймингът е бил отговорен за 41.4% от цялото гледане на телевизия през месеца. Това е най-високият дял в кратката история на доклада за която и да е категория гледане, което означава, че стриймингът е надминал предишните резултати както за ефирната, така и за кабелната телевизия. Резултатът следва предишния рекорд, поставен от стрийминга през юни.

Другият голям успех в юлския доклад е за YouTube. Популярната видеоплатформа е домакин на 10% от месечното потребление на телевизия, което е първият път, когато една стрийминг услуга достига двуцифрен дял. Множество други стрийминг сайтове достигнаха своите лични рекорди за дял на гледане през юли: Disney+ достигна 2.1% дял на гледане, а каналът Roku достигна 1.6%.

Има няколко извода от редица рекордни постижения през юли.

Като начало The Gauge проследява само гледането на телевизионен екран, което означава, че не е включено гледането на мобилни устройства или лаптопи. Резултатите от миналия месец показват колко много се е разширило присъствието на стрийминг видеото отвъд смартфоните и таблетите, за да се оспори и надмине възможностите на традиционното излъчване и кабелната телевизия.

Друг забележителен факт от Nielsen е, че 10 различни заглавия в стрийминг платформите са надхвърлили 1 милиард минути гледане през първата пълна седмица на юли - още един рекорд. Седем различни стрийминг компании имат програми в този списък и те покриват широк спектър от жанрове и аудитории. Съставът се оглавява от екшъна „Полицаят от Бевърли Хилс: Аксел Ф“ на Netflix, който си осигурява 2.05 млрд. минути гледане между 1 и 7 юли. Телевизионният сериал „Костюмари“ (наличен по Peacock и Netflix) е на второ място с малко повече от 1.5 млрд. минути гледане. „Домът на дракона“ по Max, Your Honor по Netflix/Paramount+ и The Bear по Hulu допълват челната петица, всеки от които с над 1.2 млрд. минути гледания през тази седмица. С други думи, следващият пробив в стрийминга може да се случи на всяка платформа.

Снимка: Unsplash

Виж още: Honor 200 Pro: Топ 5 функции, които го правят невероятен избор за всеки (ВИДЕО)