Adobe е почти синоним на вдъхновение, а с появата на инструменти като Firefly, които преосмислят творчеството, все повече потребители от всички нива на опит разперват криле. Въпреки това обаче компания признава, че от време на време и най-вдъхновените може да буксуват в търсене на творчески порив. В стремежа си да открие най-вдъхновяващите дестинации в света технологичният гигант се е допитал до Yelp и TripAdvisor, като е съчетал техните констатации с мненията на 1000 дигитални номади. Проучването разкрива интригуващи дестинации и стратегии за разпалване на творческите искри.

Градове като Лас Вегас, Ню Йорк, Лондон, Париж и Орландо оглавяват списъка на творците, търсещи вдъхновение. В същото време Япония, САЩ и Белгия се отличават с изобилие от споделени офис пространства в големите си градове, което е решаващ фактор за много дигитални номади.

Тези, които работят до полунощ, са склонни да останат творчески заредени, докато ранобудните могат да се борят повече със спада на вдъхновението. За разлика от тях над 23% от номадите смятат, че среда като заседателни зали, офиси или разговори в Zoom потискат креативността. 18% от дигиталните номади често се сблъскват с творческа суша, но 72% смятат, че все още има надежда: смяната на обстановката може да възпламени отново творческата им енергия.

Когато става въпрос за подмладяване на творческия им ум, повече от половината цифрови номади препоръчват да излязат навън. Богатите на природа планини и крайбрежните райони са особено предпочитани заради вдъхновяващите си качества. Интересно е, че около 16% намират творческите си сокове на места като душа.

Чикаго, наричан Ветровития град, е определен като гореща точка за вдъхновение в TripAdvisor. Шарм ел Шейх е градът, свързан с креативността, докато Рим предизвиква мотивация, Куба е призната за предприемачество, а Провиденсиалес на островите Търкс и Кайкос е известен със своето "настроение".

Adobe съветва творците да се подготвят за пътуванията си с табло с настроения на града, което да улови същността на дестинацията чрез гледки, звуци и преживявания.

"Визуализирайте какъв тип вдъхновение търсите и къде можете да го намерите, например ресторанти, туристически атракции, музеи и дейности", предлага компанията.

Според нея творците могат да документират преживяванията си, като заснемат видео по време на пътуването си. Този визуален дневник може да бъде постоянен източник на вдъхновение, дори и след края на пътуването. "След като се приберете у дома, можете да гледате видеото си за вдъхновение отново и отново, без да се налага да купувате нов билет."

Проучването също така подчертава влиянието на ежедневните навици върху творчеството. Изглежда, че нощните птици имат предимство в поддържането на творческия поток в сравнение с ранобудните. Включването на физически дейности, грижа за себе си и време на открито може допълнително да подобри творческия процес.

Снимка: Unsplash

Виж още: Този хибриден самолетен дизайн може да направи полетите по-евтини от билетче в трамвая

 

Тагове:
Още от Social