Мобилните устройства постепенно завзеха всеки аспект от живота ни и са до нас по всяко време от денонощието. Истински притеснително обаче е влиянието им върху семейните взаимоотношения и качественото време, прекарвано с любимите хора. Именно към този проблем насочват новите си 30-секундни реклами Goodby Silverstein & Partners съвместно с организацията с нестопанска цел Common Sense Media. В тях участва известният комик Уил Феръл, който влиза в ролята на баща, пристрастен към мобилното си устройство и неспособен да го остави дори за момент, за да обърне внимание на семейството си. Рекламите са изградени около една от най-известните семейни традиции: събирането на всички заедно на вечеря, и са част от кампанията #DeviceFreeDinner.

В рекламите ставаме свидетели на това, как времето, когато трябва да се свържем помежду си и да бъдем истински заедно, се превръща в нещо различно, когато е намесено мобилно устройство. Във втората реклама отново виждаме как Феръл не обръща внимание на това, което семейството му споделя, дори когато те започват да си измислят фрапиращи неща, за да го накарат да ги чуе.

Common Sense Media се опитват от години да повишат осъзнатостта към прекомерното използване на мобилните устройства и технологиите и с поредицата реклами искат да промотират за пореден път умереност в употребата им. Годишното им изследване сочи, че средното време, прекарано с мобилно устройство, е нараснало почти десетократно от 2011 година насам. И колкото и забавен да е Уил Феръл, рекламите оставят леко горчив привкус, който не можем да пренебрегнем.

Още от Social