Китайският гигант Huawei анонсира нова, напълно безплатна възможност да опитате „на място“ бъдещето на компанията.

Последната е изградила изцяло нова премиум зона за тестване от първа ръка на всички Huawei продукти и как работят те в цялата екосистема на китайската компания.

Основната цел на местното звено на гиганта е потребителите да се запознаят с екосистемата им от хардуерни и софтуерни продукти – как те работят в перфектна симбиоза. И в случая не говорим единствено за свързаност между смартфони, а цялата гама от модерни смарт устройства на компанията.

Виж още: Huawei ще изгради 5G завод в Европа за нуждите на ЕС

Инициативата е удобен начин българските почитатели на компанията и технологиите като цяло да се запознаят с богата палитра от продукти на Huawei, които комуникират посредством Seamless Artificial intelligence Life. Говорим за интуитивна комуникация – визуална, гласова, с докосване, всякакъв вид поточно съдържание, плавна връзка между отделните смарт устройства (камери, принтери, прахосмукачки, часовници, автомобили, компютри, игри, колонки и др.).

Идеята на Huawei се състои в създаването на оптимизиран интерактивен интерфейс, който да може да се справя с всякакви сценарии от ежедневието на модерния човек.

Цветозар Атанасов, търговски директор на Техномаркет, сподели: „Целта ни винаги е била да бъдем фокусна точка, one-stop-shop, на всичко, базирано на технологии, което един човек би ползвал в живота си. С времето тези технологии ставаха все по-интелигентни, все по-мобилни, и най-вече все по-свързани. Бъдещето е в свързания свят, базиран на интелигентни технологии, затова и ни хареса посоката, която Huawei наричат Seamless AI Life, и се вдъхновихме да й дадем физическо изражение в нашия магазин. Смятаме, че той е най-естественото място, където потребителите могат да видят как интелигентните технологии могат да подобрят техния лайфстайл.“

„Демо зоната на Huawei в Техномаркет Mакс е перфектното място да пазаруваш удобно, информирано и с добра емоция. Но идеята ни надхвърля самото пазаруване. В тази зона ще излагаме и продукти, които все още не са навлезли на нашия пазар, тук феновете ни ще имат пряк достъп до стратегията ни за развитие“, допълни Владимир Ангелов, мениджър аудио продукти в Huawei.

Миглена Кирякова, Ритейл директор на Huawei за България и Македония, представи примерни сценарии на използване на екосистема от продукти, един от най-атрактивните от които е в посока грижата за физическата ни форма. Тя описа как работят в комбинация уникалните функции, които предлагат Watch GT 2, Huawei Body Fat Scale, и новите FreeBuds 3, свързани помежду и със смартфона с приложенията Huawei Health и AI Life. Тя наблегна още на ролята на ритейла като крайната и решаващата фаза при покупката, и на важността тази покупка да се усеща не само изгодна и полезна, а и като изпълнено с вдъхновение и приятни емоции преживяване.

Споменатата премиум зона вече е действаща и можете да я посетите – тя е ситуирана на териториите на Техномаркет Mакс на бул. „Цариградско шосе“ 92 в София.

Тагове: