Когато Snapchat представиха първите си очила през 2016, те бяха нещо като мини феномен. Странни очила, които снимаха видео в кръгъл формат, продавани от странни вендинг машини. Тогава изглеждаха като хардуерен отговор на компанията, след като Facebook започна да копира почти всичките им отличителни софтуерни характеристики. Сега виждаме, че не е било това идеята.

Въпреки спорния им успех компанията не се е отказала от очилата. Snapchat обявиха Spectacles 3, с втора камера за по-добър AR и дизайн, насочен повече към лукс. С тази промяна се вдига и цената – от $150 на $380. На пръв поглед този драстичен скок в цената е алармиращ, особено след като целта е да бъдат продадени колкото може повече бройки. Но от друга страна очилата вече не са насочени към обикновения потребител, а към хора, търсещи нещо, което изглежда по-модерно, а и този път количествата са ограничени.

Освен променената визия има и нова камера, която позволява събирането на информация за дълбочина, използвайки техниката на стереоскопията. И двете камери снимат в HD с 60 FPS, а 4 микрофона записват звука около вас. Освен предварително заредените ефекти очилата позволяват и да гледате собствените си видеоклипове в 3D.

Разполагаемата вътрешна памет е 4 GB, а с едно зареждане можете да запишете 70 видеа или да направите над 200 снимки. Комплектът е допълнен от новият кожен калъф за зареждане, който ви дава пълен заряд за 75 минути, а самият той се зарежда чрез USB-C.

Ако сте заинтригувани от новите очила на Snapchat и бихте искали да ги пробвате, но не ви се чака до заплата, може да се възползвате от А1 Кредитна карта. Научете повече. 

Вижте още: Харесайте си нов модел слънчеви очила сред това кралско изобилие

Най-четени
Всички

iPhone 11 Pro само с 4GB RAM разби Android флагманите в Geekbench

8 | 13.09.2019
Още от Tech

Франция не иска криптовалутата Libra на Facebook в Европа

0 | 14.09.2019