Устройствата и услугите на Apple продължават да бъдат най-популярните опции сред тийнейджърите в Съединените щати според нови данни, споделени от инвестиционната компания Piper Sandler в нейното проучване за тийнейджъри, което се провежда два пъти годишно.

87% от анкетираните младежи притежават iPhone според резултатите, а 88% от всички участници очакват ‌iPhone‌ да бъде техният следващ телефон. През последните 10 години притежанието на ‌iPhone‌ сред тийнейджърите се е увеличило повече от два пъти. През 2012 г. 40% от подрастващите в САЩ са притежавали ‌iPhone‌.

Piper Sandler предполага, че високата употреба на ‌iPhone‌ сред тази група предвещава добри резултати за продуктите на Apple, както и непрекъснатите обновявания на продуктовия цикъл:

„Вярваме, че повишеното проникване и намерението са важни предвид зрелия пазар на първокласни смартфони. Освен това тези тенденции са обнадеждаващи, тъй като компанията продължава да представя нови iPhone-и, което може да осигури значително обновяване на продуктовия цикъл. Смятаме, че тези положителни тенденции също могат да бъдат катализатор за по-нататъшен растеж на услугите, тъй като базата за инсталиране на хардуер на Apple продължава да расте.“

Apple Watch е по-малко популярен, като само 31% от тийнейджърите притежават носимото устройство на Apple, но все пак точно той е най-разпространения смарт часовник сред младежите. 36.8% съобщават, че притежават смарт часовник, така че само 5.8% от тях притежават смарт часовник, който не е Apple Watch.

Piper Sandler извършва тези тийнейджърски проучвания повече от десетилетие. За последното издание 14 500 тийнейджъри на средна възраст 15.8 години са анкетирани в 47 щата.

Снимка: Unsplash

Виж още: Apple отсега забранява отпуски поради очакваната лудница при премиерата на iPhone 15