През годините сме ставали свидетели на най-разнообразни маркетингови решения за промяна на цветове, лога и наименования на голяма част от познатите ни компании. В някои случаи това се дължи на смяна на собственост, в други - на осъвременяване на бранда. Но дали някога сме си представяли, че Facebook може да се откаже от името си? Оказва се, че технологичният гигант се е разраснал до такава степен, че дори името на компанията вече не отговаря на всичките дейности, с които се е захванала. Явно една “мегавселена”, с чието създаване са ангажирани всички служители на многобройните звена, не може да носи толкова “обикновено” име. Ето защо промяната ще влезе в сила от следващата седмица, но новото прозвище на компанията майка не е известно дори на ръководителите на най-високи нива.
Разбира се, официалният отговор на Facebook е, че “не коментират слухове”, но поне за успокоение на всички социалната мрежа, в частност, обещава да запази своето име. Всъщност промяната на наименованието на глобалния бранд не е нищо ново - вече го видяхме, когато през 2015 година Google “събра” всички свои подразделения под шапката на Alphabet. Но за всички нас Google си остана нарицателното име, което по всяка вероятност ще се случи и с Facebook.
Снимки: Shutterstock
Виж още: 10 000 души ще създават VR светове за Facebook в Европа