FIFA+ с гордост обявява старта на предаването FIFA World Cup Daily, by Hisense, излъчвано ежедневно от FIFA Fan Festival™ в Al Bidda Park в Доха и обединяващо знаменитости, инфлуенсъри и легенди за обзор на игрите от деня.
В чест на глобалния облик на FIFA World Cup’s шоуто ще има разтърсващ микс от глобален и локален подход при изготвянето на програмата, коментирането и обзора на мачовете, разчитайки на 32-мата създатели на съдържание (по един от всяка страна участник).
Шоуто ще се представя от екип от опитни водещи начело с Caroline De Moraes (Eurosport и BBC), Michael ‘Timbsy’ Timbs (COPA90), и Rachel Stringer, бивш презентатор в EA Sports FIFA Global Series.
В епизодите с продължителност 25 минути също така ще използва огромния архив на FIFA+ и ще се обръща специално внимание на някои от най-великите и незабравими моменти от миналите турнири; ще включва живи и записани предизвикателства, които да въвлекат дори умерените футболни фенове, и също ще даде на зрителите вътрешен поглед от FIFA Fan Park™ в Al Bidda Park, Доха.
Директорът на FIFA по Стратегия, Дигитализация и FIFA+ Charlotte Burr споделя: „FIFA+ съществува, за да създаде нов вид емоции за феновете, а шоуто FIFA World Cup Daily, by Hisense със сигурност ще ги подсигури. Тъй като се предава директно от FIFA Fan Festival в Доха и комбинира местно съдържание с глобални анализи, то ще създаде всеобхватно зрелище за феновете на стадиона и ще забавлява и въвлича всички, които гледат у дома. Това е вълнуваща стъпка, защото се обвързваме с наш търговски партньор в създаването на оригинално съдържание“.
Шоуто е представено от Hisense, официален спонсор на FIFA World Cup Qatar 2022™, и е продължение на дългосрочните отношения на марката с FIFA.
„Ние от Hisense сме големи футболни фенове и сме сигурни в две неща“, каза Alex Zhu, вицепрезидент на Hisense Group и президент на Hisense International. „Първо, футболните фенове не могат да се наситят на Световното първенство по футбол, затова ние с радост ще им доставим най-добрия, най-всеобхватния и най-лесния достъп до програмите на FIFA World Cup.
И второ, футболните фенове искат съдържание, което усещат уникално за тях, за техните страни, за техните отбори и тяхната култура. С помощта на знаменитости от цял свят ще можем да уловим тези магични моменти и да ги предоставим на зрителите за перфектното FIFA World Cup изживяване.“
Снимки: Hisense