Главният изпълнителен директор и съосновател на Fitbit Джеймс Парк сподели няколко подробности за предстоящия умен часовник на компанията в своя доклад за тримесечните печалби. Той казва, че "въвеждането на нови продукти на Fitbit върви по план".

Парк също така каза, че той е оптимист за техния умен часовник, защото Fitbit предлага своята "собствена уникална перспектива”. Умният часовник ще е съсредоточен върху здравето и фитнеса, но също така ще има "дълъг живот на батерията в съчетание с невероятно интерактивно изживяване", както и “една от най-големите фитнес социални мрежи".

Fitbit съобщи, че отчита по-добри от очакваните печалби за първото тримесечие на 2017 г. Компанията е продала три милиона Fitbit часовника през първите три месеца на 2017 г. Генерираните приходи са около 279 милиона щатски долара. Fitbit потвърди своя план за годината – да достигне 1.5 милиарда до 1.7 милиарда долара приходи.

Новите Fitbit фитнес тракери - Charge 2, Flex 2 и Alta HR – осигуряват 84 процента от приходите през това тримесечие. Социалната функция Community на Fitbit се използва от повече от 5.2 милиона души.