Най-успешният мобилен играч за последните няколко години – китайците от Huawei, публикуваха серия от снимки, които по идея демонстрират камера функционалностите на предстоящия флагман P30 Pro. Е, колегите от GSMArena обаче съобщават, че в случая снимките са направени посредством DSLR.
The Verge припомня, че това не е първият път, в който китайската компания използва подобни трикове за PR на своите телефонни камери – последният път това се случи през август 2018 година в реклама на Huawei Nova 3.
Прочее камерата на P30 Pro наистина изглежда впечатляваща на ниво характеристики – четири камери, перископични лещи (подобно на Oppo) и адски впечатляващо 7х приближение.
За съжаление на рекламната агенция, която се грижи продуктите на Huawei, се оказва, че някои от избраните фотографии са стокови. Разкритието е на GadgetMatch, които например твърдят, че снимката, която по идея би следвало да е заснета с P30 Pro, всъщност е идентична с фотография от портфолио, направена през 2009 година.
Друга използвана за PR на P30 Pro снимка – тази с изригващ вулкан, се оказва, че е стокова фотография на Getty Images.
Естествено, най-вероятно говорим фотоси, които са лицензирани от китайската компания, но подходът, предвид наистина качествените камери на техните смартфони, наистина е странен.
Естествено, подобни разкрития не остават незабелязани в интернет и след забушувалата буря на териториите на въпросната онлайн вселена Huawei добави уточнение (в долния ляв ъгъл) към публикуваните в профила на компанията в Weibo фотографии. А именно, че използваните снимки са за „творческа реклама, чиято цел е да бъде просто референция“ (вероятно на това, какви са способностите на камерата на P30 Pro).
Очакваме официалния анонс на P30 Pro в края на настоящия месец, който се очертава да бъде един от основните конкуренти за настоящия трон на Galaxy S10.
Това е лаптопът на мечтите. Игрите на него са космос! (ВИДЕО)