Brand Finance, водеща компания за оценка и стратегически консултации за брандове, посочи за първи път Huawei като една от първите 10 най-скъпи марки в света. В наскоро публикувания доклад Brand Finance Global 500 2020, Huawei е третата китайска компания в списъка с обща стойност на марката от 65.084 милиарда щатски долара, което е 4.5 процента увеличение спрямо предходната година.

С 205 компании, които представляват 45.4 на сто от фигуриращите в топ 500 САЩ са най-силно застъпената икономика в класацията с комбинирана стойност на марките от 320.4 милиарда долара. Китай следва плътно в класацията със 70 компании, което се равнява на 18.9 на сто и комбинирана стойност на марките от 133.4 милиарда долара.

Технологичният сектор продължава да се позиционира като най-ценна бизнес сфера. 46, или 14%, от 500-те най-скъпи марки произхождат от технологичния сектор. Заедно те имат комбинирана стойност на марките от 986.5 милиарда долара. 

През 2019 г. Huawei правилно прогнозира, че ще достави 240 милиона смартфони и ще запази позицията си на втория по големина производител на смартфони в света. Компанията е доставила над 44 милиона бройки от своите флагман устройства от сериите Mate и P, като е регистрирала 50% увеличение спрямо предишни години. Към декември 2019 година доставените от Huawei 5G смартфони отбелязаха 6.9 милиона,

Вижте още: Huawei остава в британската 5G мрежа, макар и с нова роля

Тагове: