Instagram започна да тества най-новата си функционалност - специални профили за инфлуенсъри и известни личности, наречени Creator Accounts. Сред специалните им функции са например филтриране на директни съобщения и инструменти за по-детайлен анализ на последователите им.
Новите профили се тестват с ограничен брой от потребители, но съвсем скоро се очаква разпространението им да нарасне.
С филтрирането на директни съобщения инфлуенсърите ще могат да ограничават кой може да се свързва с тях. Инструментите за детайлен анализ пък ще им дадат достъп до данни, показващи колко потребители следват или спират да следват техния профил. Освен това с тях те ще могат да използват етикети, с които да отбелязват кои последователи са медийни или бизнес контакти.
Както с верифицираните профили в Twitter, и тук идеята е да се даде по-голям контрол на инфлуенсърите над тяхното изживяване и използване на платформата с рекламна цел.