Новата реклама на KIA Motors America (KMA), която бе разпространена покрай финала на националната футболна лига на САЩ Супербол, е повече от интересна. Всъщност тя не е нов прийом в рекламните среди, но е достатъчно добре направена, за да й обърнем по-специално внимание.

В нея се използва сценарият на добре познатия на всички ни sci-fi филм от 1999г. "Матрицата".
В рекламата един от основните герои във филма - Морфей, приканя мъж и жена да направят избор между синия и червения ключ. "Светът на лукса замрежва погледа ти, за да заслепи истината", казва Морфей в самото начало на видеото, а оттам следва и продължение по познатия сценарий от "Матрицата", както и една "малка" изненада от страна на Морфей, но ще оставя на вас да я откриете на 0:45 сек.

KMA представя изцяло новия луксозен седан със задно задвижване – К900. „KIA винаги е била склонна да оспорва статуквото и стартирайки с нашата Супербоул реклама, се надяваме да опровергаем схващането, че традицията и историята са това, което прави един седан луксозен. Каним всички да разгледат изцяло новия К900 и да формират сами мнението си за него”, коментира Майкъл Спраг, изпълнителен вицепрезидент, отговарящ за маркетинг и комуникациите в KMA. „К900 представя нещо съвременно, модерно и различно за хората, които не биха ограничили възприятията си в традиционната дефиниция за лукс."

К900 разполага с V8 двигател и се очертава като сериозен конкурент в сегмента на луксозните седани със задно задвижване като притежател на дълъг списък от стандартно оборудване, висококачествен интериор и зашеметяващ дизайн, които със сигурност ще променят възприятията и очакванията на потребителите за бранда KIA.

 


Вижте и как Феликс Баумгартнер се завръща в реклама на GoPro!

Тагове: