CES 2023 стартира днес и въпреки че предстоят много изненади, някои от тях вече са разкрити.  
Може би ви е направило впечатление, че кратките видеоформи се борят за вашето внимание чрез всевъзможни жанрове: ежедневни хитринки, влогове и дори рутини за красота.  
Една от тенденциите на 2022 година определено беше изграждането на индивидуална рутина за грижа за кожата, като множество продукти и съставки започнаха да се смятат за чудотворни: ретинол, центела, пептиди и т.н., като те дори засенчиха така добре познати титани от ранга на колагена и хиалуроновата киселина.  
Инфлуенсърите се надпреварваха да изпробват нови и нови продукти, а козметичните брандове се опитваха да наваксат преднината на бестселърите.  
А Neutrogena се опитва да действа с един ход напред: вече видяхме адаптивни 3D маски през 2019 г., както и приложението Neutrogena Skin360 от 2020 г. Сега идва ред на Neutrogena Skin360 SkinStacks.

Компанията стартира сътрудничество с Nourished - компания, която произвежда 3D отпечатани дъвки със „супер хранителни вещества“. Идеята на SkinStacks е сходна - благодарение на AI потребителите ще могат да си отпечатват персонализирани хранителни добавки, ориентирани към отличното състояние на здравата и сияеща кожа. Според Neutrogena красотата започва със здрава кожа, а продукти като SkinStacks са пресечната точка на науката и технологиите. Иновацията се основава на приложението Skin360 на Neutrogena - потребителите трябва да отговорят на няколко въпроса и да предоставят снимки на своята кожа след почистване. След това ще получат персонализирани препоръки, а добавките, които не съдържат захар, се доставят ежедневно в биоразградими опаковки.

 
След като сте открили оптималната формула за здрава кожа, идва ред и на грима. Очаквано, предложението е от L’Oreal. По-неочакваното е, че то идва под формата на принтер. През изминалите години видяхме система за смесване на нюанси на червила и бои за коса - съответно е време за нещо ново. Предложението ще ви накара да повдигнете вежди - този път буквално - L’Oreal Brow Magic ще отпечата грим за вежди според индивидуалната форма за всяко едно лице.

По описание това е „ръчен електронен апликатор за гримиране на вежди“ и е предназначен за бързо, лесно и прецизно оформяне на вежди без използване на допълнителни инструменти. За разработването на L’Oreal Brow Magic козметичният гигант си е сътрудничил с Prinker, които пък познаваме с ръчното им устройство за бързо отпечатване на временни татуировки. Гримът се създава чрез 2400 малки дюзи на устройството, създавайки разделителна способност 1200 капки на инч (dpi), а вие избирате формата, дебелината и ефектите на веждите чрез приложението Brow Magic на вашия телефон. За модела съдейства и технология за виртуален грим, задвижвана от ModiFace AI, която дава персонализирани препоръки за ефекти като микроблейдинг и микрошейдинг. След това нанасяте основа и след едно леко движение разполагате с желаната форма вежди. L’Oreal препоръчва добавяне на горно покритие, за да се гарантира дълготраен ефект, а при грешка се използват стандартни продукти за премахване на грим. Очаква се уредът да се появи на пазара тази година.   

Снимки: Unsplash/L’Oreal/Neutrogena

Виж още: LG ще превземе CES 2023 с новия си 240 Hz OLED монитор