Според информация на The Wall Street Journal (WSJ) някои собственици на Tesla Model X са били изненадани от неочаквани повреди, включително проблем със задните вертикално отварящи се врати.

Consumer Reports също са публикували данни за недоволни клиенти, един от които е Майкъл Карпф - 75-годишен пенсионер, чийто Model X не е успял да вдигне задните врати заради проблеми със сензорите. Също така сензорите за близост не са успели да засекат прегради, заради което е последвал сблъсък и, разбира се, нараняване на самата врата.

Говорител на Tesla потвърждава за някои проблеми с първите бройки на Model X, но отбелязва, че те „не са широко разпространени и се работи в тясно сътрудничество с всеки собственик, за да се реагира бързо и активно за решаване на проблемите“.

„Ние ще продължим да работим, докато всеки клиент бъде напълно удовлетворен. Този ангажимент е една от причините, поради които 98 процента от клиентите ни казват, че отново ще си купят друг Tesla автомобил в бъдеще."

 

Прочетете и това: Илън Мъск ще бори задръстванията с коли без шофьори

Тагове: