Тенденцията за създаване на реклами, които изтъкват предимствата на един смартфон пред друг, продължава отдавна. OnePlus се включи в надпреварата по малко по-крещящ начин. 

Новата реклама на OnePlus 5T има за цел да покаже колко по-добра е стабилизацията на изображението на китайския телефон от тази на Samsung Galaxy S8. От всички начини, по които можеха да го покажат, OnePlus избраха да го направят с клип, включващ мъж, облечен в доспехи от месо и атакуваща го гладна немска овчарка.

Въпреки че самата реклама не демонстрира кой знае колко от възможностите на смартфона, факторът "шок" определено е налице. Това не е първата реклама на китайците, която залага на това. Досега обаче в тези видеа не бяхме ставали свидетели на "облекло", което сме виждали само върху Лейди Гага. Вижте...

Тагове: