
Четиривратото Porsche ще предлага комбинация от спортни и динамични характеристики, съчетани с висока степен на комфорт при шофиране. Отвътре пространството е предостатъчно за четири пътници. Гордост за Panamera са мощните и в същото време икономични двигатели. Всички агрегати са V-образни с 6 или 8 цилиндъра, всеки един с директно впръскване на горивото. Мощността им обхваща диапазона от 300 до 500 к.с. В новата Panamera ще направят своя дебют два двигателя, това са V8 и V8, подсилен с двоен турбокомпресор.
В зависимост от модела мощността се разпределя от 6-степенна ръчна скоростна кутия, която се предлага стандартно. Като опция клиентите могат да се сдобият със 7-степенна скоростна кутия с двоен съединител (PDK). Panamerа GT ще разполага със спортен пакет Chrono, придаващ още по-динамични и спортни характеристики. Стандартните версии на модела ще са със задно предаване, докато топ моделът в гамата ще е снабден със задвижване на четирите колела (All-weel drive) и системата PTM (Porsche Traction Management), която е достъпна и при другите модели като опция.
В допълнение към познатото стоманено окачване четиривратото GT ще се предлага и с ново въздушно окачване, което гарантира, от една страна, по-добро спиране и по-висок стандарт и комфорт на пътуване, а, от друга, по-динамично и спортно шофиране. При настройване на Sport Plus Mode въздушното окачване понижава цялата кола, като по този начин увеличава аеродинамичната ефективност и подобрява центъра на тежестта, съобщава агенция Speed-Press.
Коментари (0)