Samsung обяви, че е запазил шестото си място в класацията на Interbrand „Най-добрите световни марки 2019“ със стойност на бранда от $61.1 милиарда, постигайки ръст от 2% в сравнение с предходната година.

Основните фактори, които изиграха решаваща роля за растежа на Samsung, са:

- Пускането на пазара на иновативни продукти, които отговарят на новия начин на живот, тенденциите и нуждите на потребителите, включително хладилникът BESPOKE, телевизорът Sero и Galaxy Fold

- Потенциалът за силен растеж, основан на бъдещи иновационни технологии, включително 5G, AI, IoT и автомобилният бизнес

- Първа позиция на глобалния пазар за производство на полупроводници и технологично лидерство в индустрията

Мобилният бизнес на Samsung отбеляза поредица от нови устройства в серията Galaxy. Компанията ръководи индустрията в категорията на сгъваемите смартфони с пускането на пазара на Galaxy Fold. В бизнеса с дисплеи марката е пазарен лидер в 13 поредни години не само осигурявайки нови зрителни изживявания на потребителите чрез QLED 8K и микро LED дисплеи, но и допълнително адаптирайки продуктите си към начина на живот на потребителите с предложения като Sero, the Frame и Serif.

При дигиталните уреди Samsung запази своята лидерска позиция в сегмента на премиум продуктите както при хладилниците, така и при пералните машини, като същевременно създаде иновативни нови продукти с разнообразни потребителски ползи като BESPOKE.

Samsung пусна и първия си 5G смартфон. Неговата 5G технология играе значителна роля в превръщането на изкуствения интелект и Интернет на нещата в по-осезаеми и постижими цели. Същевременно 5G ускори развитието на автономните превозни средства със своята несравнима скорост.

Бизнесът с полупроводници на Samsung засили присъствието си на пазара през тази година, като започна масово производство на първата 12-гигабитова (Gb) LPDDR5 мобилна DRAM и шесто поколение V-NAND, което се отличава с първия 100+ слоен дизайн в единично тяло в индустрията. Освен това Samsung непрекъснато инвестира в научноизследователска и развойна дейност и разширява производствените мощности в областта на полупроводниците.

Лидерската позиция на Samsung и инвестициите в иновации също допринесоха за успешната оценка през тази година. Инвестициите на компанията не бяха ограничени до вътрешна научноизследователска и развойна дейност, но включваха и усилия за разширяване на продуктовата екосистема чрез стратегически партньорства, както и инвестиции в стартъпи. Те създадоха нови възможности за бизнес в различни сфери на дейност, включително автомобилната индустрия.

Вижте още: Голямата иновация на Galaxy S11 е извън самия телефон? (СНИМКИ)

Тагове: