Американците никога не са се отличавали с особено познания по география и гафът на стоковата борса в Ню Йорк го демонстрира отново.
В опит да почетат излизането на Spotify на борсата, организаторите пожелаха да честват родината на компанията, която е Швеция. Проблемът обаче е, че вместо това те издигнаха знамето на Швейцария. Недоразумението продължи цели 15 минути, преди някой да се сети да смени знамето.
Малко по-късно в Twitter акаунта на борсата се появи шеговито съобщение, с което организаторите се присмяха на собствения си гаф.
Spotify бе основана от шведите Даниел Ек и Мартин Лоренсон през 2006 г. Тяхната родина и Швейцария наистина споделят общи черти: и двете имат традиция на неутралитет в международните отношения, чудесни курорти и разкошна природа. Освен това имат и доста различия, включително различни езици и факта, че едната от двете държави се намира в Скандинавия, а другата – ами, не се.
Вече в по-сериозен тон компанията предпочете да използва директно листване (DPO). При него Spotify позволява на настоящите акционери сами да продават дяловете си на други инвеститори на пазара на цена, определена от търсенето и предлагането. Това е първото директно листване на борсата (и първото подобно на NYSE) на голяма корпорация, като този метод доскоро е предпочитан от малки дружества.