Малко преди излизането си на борсата Spotify засилва присъствието си с поредица от амбициозни разкрития за своето бъдеще.

Така научаваме, че към момента компанията има 159 милиона потребители, от които 71 милиона плащат месечен абонамент от 10 долара. Това означава, че 44 процента от всички потребители вече са платени абонати. Spotify прогнозира, че до края на годината техният брой ще стане цели 96 милиона, което би означавало, че всеки втори ще слуша музика онлайн.  

Въпреки че неизбежното постигане на 200 милиона активни месечни абонати ще бъде по-ефектното заглавие, изравняването на броя на плащащите и неплащащите всъщност е особено важно за борсовите перспективи на Spotify. За разлика от Aрple, Spotify предлага безплатен вариант срещу реклами и въпреки критиката, че това обезценява труда на творците, стратегията очевидно работи, макар и бавно.

Spotify ще отвори нова глава в историята си от 3 април, когато компанията излиза на борсата в Ню Йорк.