Samsung Electronics Co., Ltd. обяви, че продажбите на серията умни монитори на марката е надминала 1 милион бройки в световен мащаб.

Последното поколение многофункционални екрани поддържат Smart Hub, осигурявайки перфектния домашен офис и оптимална учебна среда без необходимост от свързване към компютър или друго външно устройство. В допълнение мониторът позволява на потребителите да се наслаждават на различни OTT услуги като Netflix и YouTube.

На основата на популярността и успеха на първия интелигентен монитор на Samsung, пуснат в продажба в края на 2020 г., компанията оптимизира своята продуктова гама за тази година. В нея са включени 11 първокласни смарт монитора, включително M8, M7 и M5, достъпни и у нас.

Гъвкавият M8 се отличава с емблематичния тънък дизайн на Samsung и се предлага в четири привличащи вниманието нови цвята – Warm White, Sunset Pink, Daylight Blue и Spring Green. Стилният дизайн на M8 се вписва добре във всяка среда, задоволявайки различни потребителски изисквания.

В допълнение М8 е оборудван със SlimFit Cam, приложение за видеоконферентна връзка и други иновативни технологии, които са и основните двигатели на неговата популярност. Потребителите се адаптират към новия начин на живот – като работа от дома и домашно обучение, а новите Samsung монитори предлагат решения и улеснения.

Интелигентният монитор M8 спечели наградата за иновации на CES 2022 от CTA (Consumer Technology Association) като признание за иновационните технологии. Samsung започна да приема предварителни поръчки за M8 в САЩ, Германия, Франция и много други страни на 28 март 2022 г. Предварителните поръчки на продукта надхвърлиха очакванията на компанията, отразявайки популярността му в целия свят. През първото тримесечие продажбите на серията интелигентни монитори, включително тези с предварителна поръчка на M8, се увеличиха с приблизително 40% в сравнение със същия период на миналата година.

„Тъй като потребителите все повече работят, учат и се забавляват у дома, интелигентният монитор предефинира традиционната роля на монитора и предоставя разнообразни функции за подобряване на индивидуалния начин на живот“, коментира Hyesung Ha, изпълнителен вицепрезидент „Визуални дисплеи“, Samsung Electronics. „Радваме се да достигнем този връх от един милион продадени устройства и очакваме търсенето да продължи, тъй като потребителите по света искат да живеят по-интелигентно всеки ден.“

Снимки: Samsung