Американското проучване на индекса на удовлетвореност на клиентите (ACSI) постави Samsung Electronics America на първо място в списъка на удовлетворените клиенти от 5G мобилните устройства през 2023 г. ACSI класира 5G телефоните на Samsung на първо място в САЩ за цялостното им качество, за качеството на продуктите и за качеството на услугите.

Според Samsung 73% от потребителите, които искат да си купят нов смартфон, оценяват високо техническата поддръжка. Дълготрайността също е важен фактор, когато купуват телефон - така мислят 89% от клиентите.

Марк Уилямс, вицепрезидент на отдел Обслужване на клиенти в Samsung Electronics America, заявява: "Клиентите влагат много внимание при покупката на технологии. Те искат да са спокойни, че купуват надеждни устройства, които ще работят за техните нужди, както и да са сигурни, че ако нещо се обърка, имат възможности за качествен ремонт".

Знаейки това, Samsung разшири мрежата си за грижи в САЩ през годините, за да поддържа клиентската си база в цялата страна. Мрежата Samsung Care сега се състои от над 10 000 сертифицирани сервизни техници на Samsung Mobile, повече от 2000 оторизирани места в същия ден, над 700 места от веригата за ремонти UBreakiFix и над 200 магазина на Best Buy в цялата страна с обслужване в същия ден.

Освен това програмата Samsung Self-Repair, която компанията въведе в сътрудничество с iFixit, вече обхваща 12 модела телефони, таблети и компютри. И, разбира се, мрежата Samsung Care има покритие във всички 50 щата на САЩ.

Samsung добави, че "признанието на ACSI е доказателство за инвестициите, които Samsung е направила, за да осигури на потребителите стойност - в продуктите, които произвеждаме, и в удобната, експертна грижа за клиентите, която предлагаме".

Проучването на ACSI за производителите на мобилни телефони обхвана повече от 4000 собственици на смартфони в САЩ, които са закупили телефони между април 2022 г. и март 2023 г.

Снимка: Unsplash

Виж още: Специален калъф за поверителност на Galaxy S22 може да деактивира камерите, микрофона и радиото