TikTok пробва редизайн на потребителските профили, който е забележително подобен на Instagram. Новият профил измества аватарите и броя на последователите наляво и дава по-силен акцент на потребителското bio.

Говорител на компанията потвърди, че се тестват различни дизайни: "Винаги търсим начини за подобряване на потребителското изживяване в TikTok. Понастоящем тестваме профилни проекти и функционалности, за да дадем на потребителите повече възможности за персонализиране на техните профили".

 

Виж още: Новият коронавирус – поредният грип или сериозна глобална заплаха?

Копирането на потребителския интерфейс на TikTok от Instagram е част от тактически наръчник за социални мрежи. Те постоянно "заемат" идеи и характеристики от своите конкуренти. И за самия Instagram това не е чуждо. Instagram Stories тотално взе модела на Snapchat. С течение на времето всички тези платформи може би ще започнат да изглеждат еднакво, особено ако Instagram реши да "интегрира" най-добрите неща от TikTok.

Тагове: