
Задачата на новия прототип е същата като при прототипа EcoRacer - да предлага истинско удоволствие от каране и в същото време да бъде икономичен. На хартия това може да изглежда привлекателно, ако не смятаме, че Concept BlueSport не е моторизиран с отличния 1,4 TSI, а от дизелов агрегат - известния 2,0 TDI, развиващ 180 к.с.
Този мотор е куплиран с 6-степенна автоматична скоростна кутия (DSG) и двоен съединител. Благодарение на тази комбинация, роудстърът на Volkswagen достига максимална скорост 226 км/ч и ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,6 секунди.
Но това, с което най-много се гордеят от Волфсбург, е обявеният среден разход от 4,3 литра на 100 км. Този показател е възможен, благодарение на осиновената система Stop&Start и регенерирането на енергията от спирачната система.
Естетически този красив купе-кабриолет се отличава с мощните си колела, предния капак и компактната дължина от 3,99 метра.
Предната част е много различна спрямо последните реализации на Volkswagen - огромният капак обхваща арките на предните калници, фаровете са с черен фон, а халогените - с диоди.
Задницата е по-умерена - стоповете са с изцяло нов дизайн, а двата трапецовидни ауспуха допълват спортната картина на BlueSport.
Интериорът на немския прототип е с две спортни седалки и комбинирано табло от черна кожа и алуминий, съобщава агенция Speed-Press.
Коментари (0)