Ако CES е технологичният “подиум” на новите тенденции, то присъствието на модния бранд Yves Saint Laurent (част от огромното семейство на L’Оreal) сред участниците определено ни изненада. Марката е избрана да брандира устройството Perso, чийто прототип L’Оreal представи на миналогодишното CES изложение.

През тази година обаче Perso Smart Skincare System ще бъде пуснат в продажба, като първият му вариант ще е в полза на онези, които никога нямат достатъчно цветови вариации на червилата си. Системата позволява миксирането на 3 основни нюанса, подобно на принтер, с основната разлика, че вместо мастило контейнерът му съдържа… YSL Velvet Cream Matte Finish червила. Потребителите ще могат да избират сред 4 основи - червена, оранжева, розова и с телесен цвят. Възможните комбинации са милиони, защото варират от процентното съдържание на всяка цветова основа. Изборът може да бъде направен благодарение на специално разработено приложение, в което са включени предложения на базата на цвета на тоалета.

По-смелите могат да се заиграят с “колелото на късмета” за нагласяна на цвета, докато по-мързеливите могат да оставят софтуера да им предложи три варианта или директно да “копират” цвета от снимка в интернет. След това Perso “произвежда” еднократна доза, чието нанасяне става посредством четка. 


Самото устройство ще се предлага за около 299 щатски долара, без да са включени пълнителите. Цената определено не е лесна за преглъщане, но ако сериозните фенове на гримьорството калкулират разходите си за подобен тип продукти на годишна база, всъщност може и да се окаже, че ще поспестят някой цент.  
L’Оreal обещават скоро системата да има варианти за миксиране на продукти за лице и професионален макиаж.  
Предварителните заявки са вече факт в сайта на YSL.  

Снимки: YSL

Виж още: Samsung показа визията си за бъдещето на CES 2021 (ВИДЕО)