Samsung Electronics е призната за лидер на световния пазар на саундбари според компанията за пазарни проучвания FutureSource Consulting. В наскоро публикуван доклад се отбелязва, че Samsung оглавява пазара на саундбари за девета поредна година с пазарен дял от 20.2% и 18.4% от обема на продажбите на пазара през 2022 г.

Саундбарите на Samsung, включително и премиум серията Q, са разработени с цел мощно и завладяващо качество на звука, подобрена съвместимост с телевизори и елегантен и модерен дизайн. Потребителите и критиците оценяват високо функциите като SpaceFit Sound за калибриране на звука според акустичните особености на всяко пространство за индивидуални звукови изживявания.

Саундбарите на Samsung впечатлиха експертите и критиците в бранша. Издания като AVForums избраха HW-Q990B за победител в категория „Най-добър в класа си“ за 2022 г., а Newsweek коментира, че HW-S800B „предлага впечатляващ звук, изпълващ пространството“ въпреки компактната си форма.  

Тази година Samsung издига своята серия саундбари до следващото ниво в качеството - със завладяващи звуци като на кино и първокласни аудио функции, за да спечели сърцата на потребителите и любителите на домашното аудио-визуално забавление.

HW-Q990C на Samsung е флагманът на серията Q с впечатляваща 11.1.4-канална конфигурация и Dolby Atmos аудио. Той идва с най-новата функция Q-Symphony 3.0, която анализира и обработва гласови канали и аудио елементи, за да осигури перфектно синхронизиран звук с помощта на всеки високоговорител както в телевизора, така и в саундбара. Предлага се също така и с функцията SpaceFit Sound Pro, която калибрира звуците, за да съответстват на акустичните особености на всяко пространство. Game Mode Pro оптимизира звуците по игрови жанрове за още повече реалистичност, когато се играе през Samsung Gaming Hub.

„Samsung се ангажира да предоставя на потребителите си водещо в индустрията изживяване за домашно забавление, което отговаря на променящите се нужди на потребителите“, коментира Cheolgi Kim, изпълнителен вицепрезидент на Visual Display Business в Samsung Electronics. „Саундбарите на Samsung са перфектното съчетание към телевизорите на компанията. И по този начин се превръщат в еталон за върхово постижение при кинематографичния звук с интелигентни аудио функции и подобрена свързаност.“

Според Futuresource глобалният пазар на саундбари, който през последните три години показва стабилен ръст от около 5.7%, регистрира 23.16 милиона продажби през 2022 г. и се очаква да достигне 26 милиона продажби до 2025 г.

Повече информация можете да откриете тук.

Снимки: Samsung